Doba hotelowa
Gwarantowany check in – o godzinie 14:00 i gwarantowany check out do godziny 12:00
Płatności
Podczas procedury check in – można płacić kartą płatniczą i gotówką.Rezerwacje dokonywane drogą telefoniczną - mogą być opłacane także przelewem na konto. Istnieje możliwość dokonywania płatności DCC (Dynamic Currency Conversion) – gość może zapłacić za usługę w walucie kraju z którego pochodzi.
Zakaz palenia
Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów.
Parking
Dostępne są miejskie miejsca parkingowe. Miejsca znajdują się na każdej ulicy wokół obiektu i są płatne codziennie, w godzinach od 9:00 do 20:00 (około 5,81 PLN za godzinę). Rezerwacja nie jest możliwa.
Internet
Internet w hotelu posiada liczne walory. Jest światłowodowy, bezpieczny i nie posiada limitu połączonych urządzeń. Oprócz połączenia Wi-Fi gość może też skorzystać z połącznia LAN.
Zwierzęta
Przebywanie zwierząt na terenie hotelu jest zabronione.
Restauracja
Śniadania posiadają bogatą ofertę potraw wegetariańskich i bezglutenowych. Na Sali śniadaniowej znajduje się lista alergenów na życzenie każdego gościa hotelowego. Lunch w hotelu serwowany jest w godzinach 11:00 – 14:00. W ofercie posiadamy bogatą paletę win z całego świata, które mogą być serwowane do pokoju na prośbę gości przez całą dobę – siedem dni w tygodniu.
ul. Straganiarska 19
80–837 Gdańsk (Stare Miasto)
Recepcja +48 58 506 56 00
Napisz do nas recepcja@celestinresidence.pl
Szanowni Państwo, informujemy, że w 2021 roku wszystkie rezerwacje jakie będą dokonywane przez Państwa w Celestin Residence wraz z opłatami, jeśli nie będą mogły dojść do skutku z powodu przedłużającej się pandemii lub ponownych obostrzeń lub innych przeciwskazań do podróżowania jakie zaleci Minister Zdrowia, będą mogły zostać zrealizowane w innym terminie w porozumieniu z hotelem. Zmiany terminów Państwa pobytu zostaną zaakceptowane przez hotel bezpłatnie do końca roku 2021 r.
Terminami, których nie dotyczy powyższy zapis są: