1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności, oraz przebywania na terenie Celestin Residence i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, lub zapłatę należności za pobyt w Celestin Residence. Dokonując ww. czynności gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Celestin Residence.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji oraz w każdym pokoju noclegowym.
1. Pokój wynajmowany jest na doby noclegowe.
2. Doba noclegowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
3. Prośbę o przedłużenie doby noclegowej gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej, jednakże nie później niż do godziny 11:30. Celestin Residence może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu, w przypadku braku dostępności pokoi lub w przypadku gości nieprzestrzegających obowiązującego Regulaminu Celestin Residence. Bezpłatne przedłużenie doby jest możliwe do godz. 14:00, po tej godzinie naliczona zostanie opłata dodatkowa. Wysokość opłaty jest ustalana indywidualnie z recepcją Celestin Residence.
4. Celestin Residence zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy przedłużenia pobytu gościa, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
5. W przypadku skrócenia pobytu, gość musi zgłosić ten fakt w recepcji CR najpóźniej do godziny 12:00. Jeśli jednak pokój jest dostępny tego dnia, a gość pozostanie w pokoju po godzinie 12:00, wówczas kolejną dobę noclegową uznaje się za rozpoczętą i gość będzie zobowiązany do jej opłacenia.
1. Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej. Zameldowaniu podlegają wszystkie osoby korzystające z usług Celestin Residence.
2. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
3. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju noclegowym od godziny 7:00 do godziny 22:00. Po godz. 22:00 recepcja zastrzega sobie prawo do obciążenia rachunku gościa kwotą 130 PLN/osoba za domeldowanie.
4. Celestin Residence może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu, szkody na osobie gościa, pracowników obiektu Celestin Residence lub innych osobach przebywających w obiekcie Celestin Residence.
5. Przy zameldowaniu Celestin Residence zastrzega sobie prawo dokonania preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania bezzwrotnego depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt gościa.
6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana wpłata zgodnie z obowiązującymi w potwierdzeniu rezerwacji warunkami. Brak gwarancji płatności za rezerwację dokonanej na ustalonych wcześniej warunkach, może skutkować anulowaniem rezerwacji przez recepcję CR.
7. W przypadku rezygnacji gościa z pobytu, w trakcie trwania doby noclegowej, Celestin Residence nie zwraca opłaty za bieżącą dobę noclegową.
8. Wydawany gościom klucz dostępu do pokoju, jest indywidualnie przypisaną kartą, której zgubienie skutkuje poniesieniem przez gościa kosztu 70 PLN.
1. Celestin Residence świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem zgodnym ze standardami w obiektach tego typu.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
3. Celestin Residence ma obowiązek zapewnić gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Celestin Residence;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wtedy, kiedy wyrazi takie życzenie;
- standardowej wymiany bielizny pościelowej oraz ręczników, lecz także na specjalne życzenie gościa.
4. Dodatkowo na życzenie gościa, Celestin Residence świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o wyznaczonej godzinie;
- przechowanie bagażu gościa;
- zamawianie taksówek.
1. Dzieci poniżej 16 roku życia powinny znajdować się na terenie Celestin Residence pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w CR w wyniku działania dzieci.
2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych w Celestin Residence, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Celestin Residence zastrzega możliwość obciążenia karty kredytowej gościa za wyrządzone szkody w trakcie jego pobytu w Celestin Residence lub po jego wyjeździe.
3. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Celestin Residence może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Celestin Residence, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia rezydencji.
4. Każdorazowo gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego i przeciążenia elektrycznego, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić czy drzwi od pokoju są zamknięte i nie wydają sygnału dźwiękowego.
5. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych lub podobnych, papierosów elektronicznych oraz urządzania ogniska lub przypalania / podpalania asortymentu i wyposażenia pokoju. Za złamanie przepisu przez gościa dotyczącego palenia wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych i wykonanej czynności oddymiania pokoju przez personel pokojowy, gość zostanie obciążony kwotą do wysokości 800 PLN. W przypadku załączenia się alarmu przeciwpożarowego w wyniku palenia wyrobów tytoniowych lub podobnych, gość zostanie obciążony kwotą do wysokości 2.500 PLN. W przypadku braku możliwości skasowania alarmu przez pracowników rezydencji i przyjazdu Państwowej Straży Pożarnej do obiektu na skutek wywołanego alarmu, gość zostanie obciążony kwotą do wysokości 5.000 PLN. Alarm przeciwpożarowy może być również aktywowany na skutek zbyt dużej ilości pary wodnej wydostającej się z łazienki poprzez otwarte drzwi – za co gość nie zostanie finansowo obciążony. Uprzejmie prosimy więc, aby podczas odbywania kąpieli drzwi łazienkowe były zamknięte i został włączony wentylator łazienkowy, w który wyposażona jest każda łazienka w pokojach Celestin Residence.
6. Celestin Residence przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez gościa do rezydencji w przypadku opóźnienia związanego z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
7. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Celestin Residence nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Pracownik Celestin Residence może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę lub wezwać służby porządkowe i policję.
8. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody lub usterki na terenie obiektu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
9. W przypadku stwierdzenia zabrudzenia pościeli przez gościa, szczególnie trudnej do wyczyszczenia lub nie do usunięcia Celestin Residence może obciążyć gościa następującymi kosztami:
W przypadku zniszczenia całkowitego asortymentu rezydencji (w tym ręcznika, poszewki poduszki, prześcieradła, podkładu pod prześcieradła, poszewki kołdry, kapy), gość może zostać obciążony następującymi kosztami:
W przypadku potłuczenia lub uszkodzenia szklanego wyposażenia pokoju, Celestin Residence może obciążyć gościa następującymi kosztami:
1. Przedmioty pozostawione przez gościa w pokoju przechowywane będą w Celestin Residence przez okres 3 miesięcy, w którym to czasie gość będzie mógł je odebrać lub zorganizować na własny koszt przesyłkę kurierską do dowolnego kraju, w czym Celestin Residence postara się pomóc.
2. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny i będą następnie usuwane z Celestin Residence.
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje zostaną przyjęte przez recepcję CR a następnie zostaną rozpatrzone przez Managera obiektu.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
1. Na terenie Celestin Residence obowiązuje całkowity zakaz wprowadzenia zwierząt. Wyjątek stanowi pies przewodnik osoby niewidomej i zgoda pracownika recepcji. Zgoda ta może zostać wydana po wniesieniu ekwiwalentu pieniężnego w kwocie 150 PLN/dobę od jednego zwierzęcia.
2. Jeśli podczas doby noclegowej i pobytu gościa w pokoju dojdzie do uszkodzeń wyposażenia pokoju, jego elementów ruchomych i stałych, gość zostanie obciążony kwotą pieniężną na podstawie dokonanej wyceny przez personel Celestin Residence. Dodatkowo kwota ta zostanie powiększona o dwie kolejne doby noclegowe wg cennika obowiązującego na dany dzień.
3. Zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 ze zmianami dotyczącymi ustawy o ochronie zdrowia, obowiązuje całkowity zakaz używania lub palenia tytoniu oraz wyrobów tytoniowych wewnątrz obiektu (czyt. §5 ust. 5).
4. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych oraz wybuchowych.
5. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101,Sunshine Gdańsk Sp. z o.o. ul. Lubicz 9, 31-034 Kraków KRS 0000424651 Regon 122602629 NIP 6762456894 poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Celestin Residence, oraz obowiązująco ustawą o ochronie danych osobowych RODO z dnia 25.05.2018 r, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu gościa w rezydencji i korzystania przez gościa z pozostałych usług świadczonych przez Celestin Residence. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
6. Zabrania się nieobyczajnych zachowań na terenie Celestin Residence (m.in.: wywoływania zgorszenia w miejscach publicznych CR). Pracownik może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Zakazuje się prowadzenia na terenie Celestin Residence akwizycji i sprzedaży obnośnej. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Celestin Residence, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości. Gościom nie wolno wynosić na teren Celestin Residence posiłków i napojów z Sali Śniadaniowej. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu. Wszelkie kwestie sporne regulują przepisy Kodeks Cywilnego.
Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważności rezerwacji
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez :
a) wypełnienie i zaakceptowanie formularza rezerwacji na stronie internetowej www.celestinresidence.pl,
b) przesłanie zamówienia rezerwacyjnego w formie pisemnej - formie elektronicznej (e-mail),
c) telefoniczne zamówienie pobytu,
d) osobiste potwierdzenie rezerwacji w Recepcji Celestin Residence.
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Celestin Residence prześle na wskazany przez Państwa adres poczty elektronicznej - dokument autoryzacyjny (potwierdzenie rezerwacji) - z wyjątkiem przypadku opisanego w pkt. d jak wyżej opisano.
Warunkiem koniecznym dla dokonania rezerwacji wiążącej prawnie Celestin Residence z gościem, jest poprawne wypełnienie formularza rezerwacji przez gościa. Obowiązkiem rezerwującego jest uiszczenie całkowitej wartości rezerwowanego pobytu, jeśli warunki rezerwacji to określają. Specjalne warunki rezerwacji lub płatności mogą pojawić się w przypadku ofert specjalnych i indywidualnych ustaleń z recepcją Celestin Residence.
Gość dokonujący rezerwacji w Celestin Residence jest zobowiązany potwierdzić w formie pisemnej, iż podana karta kredytowa nie została skradziona, została użyta za zgodą jej właściciela i należy do osoby, której dane widnieją na karcie. Oznacza to również, że podczas dokonywania płatności w Celestin Residence, karta kredytowa nie została użyta przez osobę do tego nieupoważnioną.
W przypadku płatności przelewem bankowym, wpłaty prosimy kierować na numer rachunku bankowego Celestin Residence:
Alior Bank SWIFT: ALBPPLPW IBAN: PL 68 2490 0005 0000 4530 5949 9628
Rezerwacja nie zostanie skutecznie zagwarantowana w przypadku braku wpłaty zadatku lub braku wystarczających środków na podanej karcie kredytowej o czym gość zostanie poinformowany. We wszystkich pozostałych i nieopisanych powyżej przypadkach, łączna wartość rezerwacji powinna zostać opłacona w momencie zameldowania. W przypadku chęci swobodnego korzystania z dodatkowych usług oferowanych przez Celestin Residence, wymagana jest preautoryzacja na karcie kredytowej lub depozyt gotówkowy na kwotę równą potencjalnemu kosztowi zamówionych usług.
Koszt dodatkowych usług zostanie wyliczony na podstawie obowiązującego w danym dniu cenniku.
A. Warunki anulowania rezerwacji
1) Oferta Standardowa:
a) wszelkie zmiany w dokonanej rezerwacji lub bezkosztowa anulacja, są możliwe do 1 dnia przed przyjazdem, 12:00 czasu lokalnego,
b) w przypadku niepojawienia się Gościa, Celestin Residence zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej do gwarancji na kwotę -
równą pierwszej dobie każdego zarezerwowanego oraz anulowanego pokoju.
2) Oferta Gwarantowana:
a) wszelkie zmiany w dokonanej rezerwacji lub bezkosztowa anulacja nie są możliwe,
b) w przypadku niepojawienia się Gościa (no-show), Celestin Residence zastrzega sobie prawo do zatrzymania wpłaconego zadatku.
3) Oferta Warunkowa:
a) wszelkie zmiany w dokonanej rezerwacji możliwe są tylko po wyrażeniu zgody i na podstawie dobrej woli rezydencji i rezerwującego lub zapisu warunkowego w potwierdzeniu rezerwacji gościa, który jasno określa możliwości modyfikacji lub anulowania rezerwacji
Dodatkowe warunki anulacji mogą się pojawić w przypadku ofert specjalnych.
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Celestin Residence na adres mailowy: recepcja@celestinresidence.pl lub biuro@celestinresidence.pl, oraz telefonicznie: +48 58 506 56 00 / +48 530 028 058
W przypadku dokonania prawidłowej anulacji rezerwacji standardowej zgodnie z powyższymi warunkami wynikającymi z II A, pkt 1. ust.a, przedpłata może zostać zwrócona tylko i wyłącznie na rachunek bankowy, z którego została dokonana. Definiują to warunki bezpieczeństwa transakcji bankowych i kartami kredytowymi. Anulowanie rezerwacji wymaga zachowania formy pisemnej dla swojej ważności. Czas zwrotu przedpłaty odbywa się na warunkach ustalonych przez terminal bankowy i zasady i warunki banku konta właściciela.
B. Skrócenie pobytu
Skrócenie pobytu jest możliwe tylko w przypadku rezerwacji w ofercie Standardowej. Taka usługa ze strony Celestin Residence jest bezkosztowa po wcześniejszych ustaleniach z pracownikami recepcji, którzy wyrażą na to zgodę. W celu bezkosztowego skrócenia pobytu, prosimy o poinformowanie recepcji o tym fakcie najpóźniej do godziny 12:00 w dniu planowanego przyjazdu do Celestin Residence. Zgłoszenie chęci skrócenia pobytu po godzinie 12:00 nie zostanie uznane. Skrócenie pobytu w ofercie Bezzwrotnej - nie jest możliwe. A zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu bez żadnych zmian.
C. Dane Osobowe
W dokonywanej rezerwacji przez Celestin Residence, rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz do celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawie o ochronie danych osobowych RODO z dnia 25.05.2018 r.
D. Akceptacja Regulaminu
Dokonanie rezerwacji oznacza zapoznanie się z regulaminem, a podpisanie karty meldunkowej podczas check - in na recepcji, oznacza jego zaakceptowanie i przestrzeganie praw i obowiązków wynikających z regulaminu obiektu noclegowego Celestin Residence, włącznie z karami finansowymi nakładanymi na gości za zniszczenia, uszkodzenia i wywołany alarm PPOŻ.
Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 14.00, a kończy się o godzinie 12.00.
Podane przez Celestin Residence ceny są cenami brutto. Celestin Residence zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych, wakacyjnych i długich weekendów.
Cena pokoju zawiera (poza określonymi pakietami):
- nocleg w komfortowym pokoju wraz z wszystkimi jego usługami,
- opłatę klimatyczną,
- możliwość skorzystania z bagażowni,
- możliwość nieodpłatnego korzystania z bezprzewodowego internetu na terenie całego obiektu
Dzieci do lat 3 – śniadanie w Celestin Residence - gratis.
Dzieci do lat 12 – śniadanie 50% ceny.
Dzieci od lat 13 – śniadanie 75% ceny.
Młodzież od lat 18 – traktowana w cenniku jako osoby dorosłe.
Możliwa jest dostawka łóżeczka dziecięcego dla dziecka do 3 lat – Gratis.
Dzieci od 4 – 12 lat śpiące z rodzicami w jednym łóżku – 50 zł za dobę.
Młodzież od 13 roku życia traktowana w cenniku jak osoby dorosłe.
Samodzielnego zameldowania można dokonać osoba, która ukończyła 18 rok życia i potwierdzi ten stan odpowiednim dokumentem.
Usługa noclegowa zostanie opłacona w momencie zameldowania na recepcji. Przedłużenie pobytu, o ile będzie ono możliwe z racji posiadania przez Celestin Residence wolnych pokoi, zostanie opłacone na recepcji w chwili jego dokonania.
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Celestin Residence powinny być kierowane na adres mailowy: recepcja@celestinresidence.pl, biuro@celestinresidence.pl lub pod nr tel. +48 58 506 56 00 / +48 530 028 058
Celestin Residence dokłada wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Celestin Residence ul. Straganiarska 19 80-037 Gdańsk zaś właścicielem Celestin Residence jest Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sunshine Gdańsk Sp z o. o. z siedzibą w Krakowie 31 - 034 ul. Lubicz 9.
2) celem przetwarzania jest:
a) obsługa składanych zapytań - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
b) rezerwacja pokoju - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą;
c) realizacja umowy usługi noclegowej - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
d) marketing usług administratora danych osobowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – pod warunkiem uzyskania zgody osoby, której dane dotyczą;
e) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się w rezydencji i sali śniadaniowej poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego
- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
3) dane osobowe przechowywane będą:
a) dotyczące składanych zapytań – przez okres 30 dni;
b) dotyczące rezerwacji – przez okres 12 miesięcy od daty dokonania rezerwacji;
c) dotyczące realizacji umowy o usługi noclegowej - przez okres 5 lat od licząc od końca roku w którym, w którym miał miejsce pobyt w rezydencji;
d) przetwarzane w celach marketingowych – do odwołania zgody, osoby której dane dotyczą lub do ustania przyczyny biznesowej;
e) w systemach monitoringu wizyjnego - przez 30 dni.
4) odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) zewnętrzne biuro rachunkowe;
b) dostawca platformy rezerwacji usług noclegowych;
c) firmy świadczące usługi marketingowe;
d) dostawca aplikacji służącej do rozsyłania informacji handlowych;
e) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych – dotyczy celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub realizacji umowy usługi noclegowej, a w zakresie na który została wyrażona zgoda - posiada również Pani/Pan prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować:
a) odmową realizacji usługi noclegowej – w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia umowy usługi noclegowej;
b) odmową rezerwacji – w przypadku rezerwacji pokoju Pani/Pana dane nie będą profilowane.